10 Temmuz 2008 Perşembe

YENİ BİR SOLUK İÇİN...

Hoşgeldin kavakyellerim hoşgeldin yeni hayat yeni suyum can için..Ne kadar farklıydık,ne kadar mesafelerden avuç gibi olabildik..Gözlerim sığdıramıyor şimdi o koskoca zamana neler sığdırdık diye..Ne hikayelerdi...Umulmayacak yerlerden ne umutlar,ne hayaller,ne aşklar umduk.Adımlar yavaşladı zaman zaman,yeri geldik kaybolduk ortalardan.Ve hiç beklenmedik zamanlarda geri döndük ve bıraktığımız gibi bulduk tüm güzellikleri.Sayfalarım eksilmedi hiç aksine hep yenilerini ekledim..Göstermedim belki ama neler neler becerdim ben avuçken beraber.Şimdi durup da biraz nefes alma vakti istemeden de olsa..
Genelde suyu severdim ben,kahveyi özellikle..Sigaramla kahvem ve yakın bir dost karşımda.Bazen kadehim elimde,arkadan led zeppelinler:)Saate bakamazdık korkardık geçliğinden bu tatlı sohbetler bitecek diye.Alkolün kanımdaki yeri ve sancılarım yüzünden kaç dostun omzunda açtım gözlerimi.Hatta sahte dostlardı kimileri ama yinede güzeldi...Gözyaşların içinde gülmeyi bile becerebildik kimi zamanlarda,her ağlamamda beni güldürecekler oldu çünkü...Ben beni kucağında taşıyanları,kendimi hatırlamadığımda yanımda olanları,hatta beni neşelendirmek için gitar ve üçlü dansçı kızları da hiç unutmadım:)Sarhoş olma eşiğini çoktan geçip sokakta yürüme cabalarını,bir damla alkol savaşlarını,hiç sevmediğimiz müziklerde çoşmaları,kendini sancılarından ve diğer herkesten saklayan ve zamnadan kaçanları hayat döndürme çabalarını da hiç unutmadım..Ben içeride kıvranırken yan odamda izleyenleri ve sonra beni kurtaranların onların oldugunu bilmeyi,mumlar eşliğinde güzel sürprizleri ve aynı sürprizleri yapanın eziyetlerini,toplu uykuları ve horlamaları,yeni aşkları ve heyecanları da unutmadım..Gülme krizleri ve benim mutfağa asla sokulmayışlarımda artısı tabii...Hiç birini ama hiç birini unutmadım..
Eylül,ekim,kasım,aralık,ocak...Zaman çabuk geçti ve neler kazandık ne güzellikler.Kötüler bile ne güzeldi ne büyük tecrübelerdi.Şimdi yeni soluklar için biraz nefes alma vakti..Biliyorum unutmadım ve kimsede unutmadı:)

Hiç yorum yok: