21 Haziran 2008 Cumartesi

Kumsalın ötesinde sadece tek bir arzu için...

Dinle sessizlik!Sana çok şey anlatacaklar.Yavaşça ilerliyor şimdi adımlarım nefesim hızlanıyor.Ufak tefek sesler geliyor kulağıma,yardım istiyor tanımadığım bir adam.Tenime sinen o acı kokuyu hissetmek için son bir kez daha vurmak istiyor kanatarak,uykumda bağırarak,sancıyarak uyanmamı ve nasıl kelepçelediğimi izlemek istiyor.Nefrete bürümüştü saçlarımı ve doladı boynuma.Islandıkça günahlar gibi yakacaktı canımızı.En uzakta bir ışık vardı izleyen adımlarımızı çoğu zaman çağırdı yanına nefes almak için.İstemedik biz çünkü gördük aslında hayatın nasıl basit bir kurmaca olduğunu ve bu kurmacada taş'tık sadece ayaklara takılan.Dinle şimdi!ayaklarım kumlarda ve parmak izlerim.Üstümde cennetten kalmış yırtık bir tül ruhumu okşayan.Saçlarım ıslak omuzlarıma değdi damlalarım.Adımlarım ışığa doğru gidiyor ve sesler kimsesiz,duyumlar vardı sadece dalgaların şarkısının arka fonunda.Bir sahne vardı gözümün önünden geçen sımsıkı sarılmalardı onlar ve gizli gizli edilen dualar..
Uykumdan uyanınca toprağın altındaydı bedenim.Hıçkırıklar vardı bilmem sen miydin o yoksa babam mı?Üzüldü herkes bir iki çürük kokusu için oysaki kumsalımdaydım benve bilmeni isterim ki bir anlıktır ölüm,benimkisi kayıptı tarihlerde.Ne günü belli ne saati bilindik..
Uzun sandık biz yolu oysa uçurumlar vardı bilinmedik ve ani.Korktuk düşeriz diye ve adımları hep sağlam attık.Fark etmedk ki ne kadar sağlam atarsan at düşecektik içine..
Dualarımı kabul edersen ve duymak istersen ağıtlarımı sana yakılmış olan,KOŞ DERİM KOŞABİLDİĞİN KADAR!Korkma uçurumlardan düşecekse düşsün kırılsın aynam ama suretim kalsın zihinlerde.Denizim ben koksun ve estikçe küllerim anımsa beni ve hatırla ki ben değildim o ben değildim...

Hiç yorum yok: